Uncategorized

Tired.

Go figure. Trött, ingen nyhet. Nu börjas den eviga dvalan. Är på väg hem från Sanna i Barkaby. Det är till hennes lägenhet jag flyttar på måndag. Känns otroligt skönt måste jag ändå säga. Så jag har varit hos henne ikväll för att dumpa lite saker och sen för att hon skulle visa mig tvättstugan. Värsta high tec. Bokningssystem dom har. Men jag lär mig snabbt! Jag och teknik brukar gå hand i hand. Hehe! Men nu vill jag bara hem och sova. Föresten så fick jag lön idag! Fy satan vad den har varit efterlängtat! Äntligen kan jag börja spara. Äntligen kan jag ha en bra budget. I’m back on track people!

Standard

Kommentera

