Uncategorized

Morsning korsning.

Torsdag. Snart helg. Hoppas denna dag går fort. Igår somnade jag på stört klockan tio. Länge sen jag somnade så tidigt och att jag var så trött. Det var så himla skönt att gå och lägga sig.

Idag slutar jag halv fem. Då ska jag möta upp mormor, hämta ett paket på posten, åka hem och packa ner Mickes saker och sen även mina saker så att allt är helt klart. Ska bli så skönt när det är gjort.

Även resten av alla räkningar måste betalas. Otroligt skönt att få det gjort. Nu rullar jag ifrån T-centralen mot jobbet. Ha en härlig regnig torsdag!

Standard

Kommentera

