Uncategorized

Saturday at 8.46 AM.

Jag har vaknat med tuppen idag. Nej verkligen inte utan av min härliga väckarklocka. Harpan är min väckningssignal. Nu sitter jag och väntar på bussen som ska ta nig hem till Sarah och Tom. Det är nämligen dags för den efterlängtade mässan Harmoni expo! Det ni! Det är det jag och Sarah ska gå på hela helgen. En massa föredrag och en massa kul saker att kolla på och kanske köpa.

Ikväll blir det vinkväll hos kärleksparet och filmkväll. Ska se Black swan. Jag kommer seriöst må så himla dåligt. Klarar inte av sånna filmer som leker med ens hjärna. Men som har lovat mig att hålla mig i handen. Tackar för de.

Klev precis på bussen. Den är inte direkt städad efter nattens bravader. Skulle sätta mig på ena sätet och såg att det låg värsta spyan. Det är pommes över hela bussen. Va fan. Skit samma ska inte åka så långt.

Bye bye!

Standard

Kommentera

