Uncategorized

Bye bye old apartment.

Jag då gick flyttlasset igårkväll. Tack Agneta och Daniel som ställde upp och hjälpte mig! Känns otroligt skönt att ha flyttat nu faktiskt. Se inte fått i ordning någonting då jag direkt åkte med dom tillbaka till mormor. Började klockan sju i morse. Fy farao va jobbigt. Men otroligt skönt nu att sluta tre. Thanks god for that. Jag är helt slut. Men dagen är unte över på länge.. Nu sitter jag och väntar på tunnelbanan som ska ta mig till Mickes lägenhet. Ska nämligen hämta tvätt och städa lite snabbt. Bara dammsuga och skura golven. Skönt. Efter det åker jag till mormor för att hämta saker och sen äntligen hem till Barkaby. Där ska jag sakta men säkert börja packa upp mina saker. Lite eller förhoppningsvis hinner jag och orkar jag packa upp allt. Så att allt är i ordning. Vill vara få det gjort. Kolla vad som saknas och så vidare.

Nu laddar jag in. Samlar energi på tunnelbanan. Wish ne luck.

Standard

Kommentera

