Uncategorized

What a great start to November.

Jag nu är det så att jag har varit sjuk sen i onsdags. Sen jag flyttade har jag varit sjuk typ. Hatar att vara sjuk. Men som alltid, vem tycker om att vara sjuk? Man känner sig lite lätt knäpp i huvudet. Det värsta är att jag alltid blir uttråkad. Man sover, äter lite, tittar på TV och sen sover lite till. jag vill göra så mycket men man har ingen energi.

Igår mådde jag mycket bättre kändes det som. Jag var tvungen att åka och lämna nycklarna till tjejen som flyttar in i Mickes lägenhet. Jag kände att jag men det är ju bra då kan jag verkligen känna efter hur jag mår. Det var verkligen det jobbigaste jag har vart med om nästan. När jag kom hem dog jag typ. Jag la mig i sängen och däckade av utmattning. Sov fyra timmar i sträck.

Nu ska jag sova lite till.. Helt död. Vilken härlig start på November.

Standard

Kommentera

