Uncategorized

Jag är FRI.

Jag finner inga ord till hur jag känner mig just nu. Lättnad, förstående och ro är bara förnamnen. Jag har fått svar på något som har pågått hela mitt liv. Min relation till min pappa har fått en förklaring. Inget som jag tänker lägga upp här. Men det är den bästa känslan någonsin. Det är som om jag har stängt dörren och öppnat en ny. Jag har fått en svar svart på vitt på frågan ”varför?”. Jag vet nu och kan gå vidare. Så jäkla skönt att det inte är sant! Jag är så lycklig även fast det är en tragisk sak. Men för mig är det ett stort steg. Nu kan jag fokusera på mig själv och mina andra nära. Jag kan hjälpa min bror att förstå. Om han nu vill.
Jag är FRI.

Standard

One thought on “Jag är FRI.

Kommentera

