Uncategorized

Åttonde november.

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är lillebror Isaks dag!! HURRA HURRA!!

Idag fyller den lillen hela fyra år! Helt otroligt! Helt ofattbart att han redan har blivit så stor! Kan inte riktigt förstå. Känner mig lite gammal, men bara lite. Jag kommer utgå när han föddes. Jag var blott 19 år och hade ingen aning om vad jag skulle göra i livet. Sen dess har det hänt massor.

Nu ska jag ringa den lilla lorpen. Hoppas dom är vakna såhär tidigt!

Standard

Kommentera

