Uncategorized

Fathers day with Sarah.

Idag är det fars dag. Och självfallet har jag hört av mig till bästa bonuspappan på jorden; Stefan! Han blev glad. Det värmer. Han betyder så mycket för mig att de gör ont ibland. Han är en sån fin människa och jag är så himla glad att han och mamma hittade tillbaka till varandra efter alla år ifrån varandra. Dom två tillsammans är ett bevis på vad äkta kärlek är.

Igår vad vi ute jag, Sarah, Karin och lilla Jennifer. Så jag vaknade upp hemma hos kärleksparet Tom och Sarah. Tänk att man kan sova så himla bra i deras säng tillsammans med dom. Haha! Dom är så snälla som låter mig sova över.

Sarah hade en liten överraskning till mig. Eller igentligen inte men hon hittade en gammal tidning som hon har sparat från 2001. Där vi var med med och även mamma. Kommer verkligen ihåg sen dagen vi plåtades på Skansen.

20111113-163837.jpg

20111113-163902.jpg

Standard

Kommentera

