Uncategorized

Torsdag.

Stressig vecka. Minst sagt. Men det börjar vända. Skönt. Hade ju mitt meltdown i tisdags. Kunde sova i natt. Troligtvis denna natt som kommer.

Nu är jag på väg mot Tullinge flr smyckes kurs med moster. Det luktar ruttet på pendeln. Jag börjar bli laddad för kursen. Det blir två tillfällen. Detta är ju första nu. Jag är sjukt taggad även fast jag är så trött att jag inte vet vad. Jag har lite idéer i bakhuvudet och jag hoppas attdet går att fixa! Det riktigt kliar i fingrarna.

Bye bye så länge!

Standard

Kommentera

