Uncategorized

Oj, oj!

Jag börjar bli otroligt dålig på att blogga nu. Men är det nått jag har lärt mig så är det att de kommer och går när jag känner för att blogga. Just nu har det varit mycket för mig rent känslomässigt. Mycket runt min pappa, det som hände lilla Harry och runt mig själv. Ibland hatar jag hormoner. Jag är en otroligt känslomässig person normalt men att addera en massa hormoner som spökar med en runt en viss tid i månaden är inte att leka med. Jag jobbar på det. Jag försöker lyfta mig själv. Lura min egna hjärna. Men det är svårt. Idag mår jag prima. Men det gjorde jag inte i tis-ons.

Jag har så jäkla mycket krav på mig själv att det gör mig lat. Istället för att ta tag i en sak av alla tusen idéer, låter jag allt vara. Inte bra. Det måste jag ändra på. Det är mycket som surrar runt i skallen.

Australien i agusti nästa år eller ej? Hämta mina saker i pappas garage som kommer ta upp hela lgh eller ej? Sluta röka eller ej? Resa bort en weekend eller ej? Börja satsa helhjärtat på träning eller ej? Är jag en bra person eller ej? Plugga engelska B och C eller behlvs det inte? Vad ska jag höra med mitt liv?Va i hela fridens namn. Denna lista kan göras låååååååååång! Så håller jag på hela tiden. Så nu vet ni det.

Standard

Kommentera

