Allmänt, Training

Monaday, busy monday.

Jaha. Då är måndagen snart bortblåst. Jag har vart väldigt produktiv. Makeup är bokad på torsdag. Spadag bokad den 10 december. Jag har handlat mat. Bara nyttigheter, har blivit så onspirerad av Sarah och Tom. På söndag är de glöggmys hos lilla mig. Nu dag att ta tåget tillbaka in till stan för ett pass pilates.

Sen ska jag tillbaka hem. Kolla upp lite saker på datorn. Till exempel flygbiljetter till Göteborg näsa helg. Tänkte att jag skulle ta tag i att åka ner till Sarah och Co. och hälsa på. Byta lite miljö sådär. Sist jag kollade på biljetter dit så kostade de 700kr. Inte så farligt med tanke på att jag bor gratis hos grabbarna grus. Hehe! Visst borde jag åka? Får ju lönen nu på fredag.

Nu rullar tåget vidare!

Standard

Kommentera

