Uncategorized

Morsning korsning.

Vaknade av att jag hade fått ett mail från underbara Rosanna i Melbourne. Kunde inte bli en bättre start. Hon undrade om jag var helt hundra på att jag skulle tillbaka till aus. Det är ju svårt att veta då jag inte hade tänkt åka förens om 9 månader. Mycket kan hända. Men jag vill verkligen!

Igår körde jag ett yoga pass. Dynamisk yoga. Inte alls min grej kände jag. Jag fick ont i ryggen och tyckte helt enkelt inte om det. Pilates älskar jag. Yoga nej. Ska prova en annan yoga form. Ashtanga yoga istället. Hoppas det är bättre flr lilla mig. Nu blir det två vilodagar. Kan behövas för min period pain is killing me. Vill typ dö!

Ikväll kommer jag inte hem förens klockan åtta typ. Har möten fram till halv sju. Usch. Vill bara hem.

Nu kom lilla Alma på tåget. Så nu slutar jag skriva här. Bye bye!

Standard

Kommentera

