Allmänt, Beauty., Inspiration.

KORA Organics by Miranda Kerr.

Jag är otroligt inspirerad av denna australienska donna. Skulle mer än gärna vilja pröva hennes hudvårds serie eller varför inte byta liv för en dag. För ett tag sen så bestämde jag att jag skulle försöka använda mer naturella, organiska, ekologiska produkter. Snart börjar min rengöring att ta slut så dags för nytt. Kanske ska man ta och beställa hem från Australien? Värt att testa.

Det känns otroligt surt att det inte finns i Sverige eller i Europa men man kan beställa hem. Då får jag mig en lite Oz-dos också. Som jag skrev är jag väldigt inspirerad av henne. Hur hon lever och allt.

Standard

Kommentera

