Uncategorized

Fullt ös medvetslös.

Så känner jag mig just nu. Inte något positivt. Har varit hemma hos pappa och hämtat lite saker. Jag passar på medans han är i Thailand. Thank god for my brother! Om han ändå kunde sluta ha sådan attityd. I hate it! Önskar nästan att jag inte hade åkt dit. En halvtimmes onödigt bråk om missförstånd. Hela missförståndet grundades i hans rädsla att hamna i klinch med pappa. Pappa har uttalat sig om att han inte vill att jag åker dit när han är bortrest för att hämta mina saker. Han vill att jag hämtar mina saker men ändå vill han inte det om han inte är närvarande. Jag blir ju helt knäpp av hans åsikter. Min och brorsans relation går helt i onödan käpp rätt åt helvete på grund av honom. Grh!

Men nu är jag äntligen påväg hem. Har åkt pendeln, tuben och buss i mängder idag. Kändes som en lite bättre dag idag på jobbet. Alltid något!

Jag önskar att jag bara kunde lägga mig och sova när jag kommer hem. Men nej, det funkar inte. Måste städa HELA lägenheten. Dom har varit hemma och tapetserat och målat i köket och hallen. Det är slipdamm i hela jävla lägenheten. FAN! Det är nog det värsta. Jag struntar i bråket med bror. Rena helvetet att få bort dammet. Jag hoppas att jag i alla fall blir klar innan midnatt. Tur att den enbart är på 27kvm.

Toodels!!

Standard

Kommentera

