Beauty., Uncategorized

Thoughts.

Tror mest att det är du mormor som påpekar att jag nu mjer sällan aldrig skriver. Men va gör det? Bättre att skriva när jag har något att skriva än att skriva för skrivandets sak? Jag menar det händer inte så mycket i mitt liv. Finns inte så mycket nytt bara en massa gammalt. Nu ska jag inte vara sådan.

Jag har som ni vet alltid en massa tokiga ideér i mitt huvud. Konstant ploppar en massa nya upp. Dom byter skepnad och förvinner och kommer tillbaka. Just nu är jag inne på naturkosmetik. Mamma har hållt på lite med sånt och aromaterapi. KOmmer ihåg att hon har pratat med mig i topnåren om vad man använder på kroppen och ansiktet. Nu när hon har börjat släppa blir jag mer sugen på de. Kanske göra egna produkter? Kan inte vara så svårt? Eller? Nej då. Jag ska allt prova.

Så nu när jag är hemma med knappt någon röst, hosta, en anmällt jobbigt förskylning, passar jag på att läsa på så mycket jag kan. Sitter även och fnular på namn. Jag måste ju ha ett eget märke. Inte det lättaste. Tips någon?

Härom dagen gjorde jag klart två smycken som ska ges bort i julklapp till familjen. Så snygga! Kommer lägga upp bilder sen efter julafton. Hehe!

Så jag kanske allt ska satsa på smycken och skönhet som karriär? Who the hell knows what they are ment to be? Not me anyways.

Standard

Kommentera

