Allmänt

So freaking happy!

Måste bara säga en sak till dig mormor fast du redan vet om det.. JAG ÄLSKAR DIG!

Jag har en ny dator. En Mac! Förstår ni?! Jag har äntligen en MAC!!!!! Är helt överlycklig. Min gamla LG kan gå och slänga i i väggen. Här har ja nu en redig dator i mitt knä. jag sitter och leker och håller på att göra mig vän med denne. Åh, det är så härligt! Tänkt vad matriella ting kan ge en. Fascinerande!

Tv står på här i bakgrunden med Eldsjälsgalan på tv4. Våran allas helige Staffan Hassius är nominerad. Jag håller tummarna att han vinner årets Eldsjäl! Det är han väl värd! Har min älskade mamma och och Stefan på plats där nere. Har sett dom på tv. Och du Stefan, vad rörande de var att se när du pratade om Staffan! Blev ju ännu mer rörande att se Staffan bli tårögd. My god! Grät en lite skvätt.

Vilken fredag! Nej förlåt det är ju bra torsdag. Men jag har semester imorgon, trallalalalala!

Standard

One thought on “So freaking happy!

Kommentera

