Uncategorized

Hoppas på ett bra år!

Det är redan den 3 januari. Live rullar på precis som vanligt. Inne på min tredje fullspäckade vecka. Kind of love it! Önskar dock att min hals kunde friskna till så att jag kan gå till gymmet. Men snart så!

Sjukt lugnt på jobbet. De är fördelen med lov. Inte så många barn och man hinner vila upp sig. Idag ficka jag dessutom lite sovmorgon. Skönt! Städa som en tok igår, tvättade all tvätt och fixade med min ny kalender. Ordning och reda är mitt motto. Nu har jag i alla fall koll på allt. Hatar kaos. Jag vet att du mormor är rätt chockad att jag städar hela tiden och inte tycker om kaos men man ändras. Jag är som att rätt duktig på att skapa kaos. Haha!

Måste bara påpeka igen, min ny dator! LOVE IT! Så mycket smarta funktioner så det inte är sant. Ska försöka föra över allt från min gamla till den nya. Speciellt bilderna. Sen ska det göras album. Ska bli så kul!

Måste också börja tänka på vad jag ska göra efter att jag slutar på mitt jobb. Det kommer gå fort och snart står jag där i juni med lång näsa och utan jobb. Tips på vad jag ska hitta på? Resa? Flytta till ett annat land? Plugga? Söka annat jobb i stan? What to Do?

Standard

One thought on “Hoppas på ett bra år!

  1. mormor skriver:

    jag är inte chockad. jag vet att du gillar ordning egentligen.Men bor man trångt så blir det kaos ganska fort så det är bara städa på gumman. en vacker dag får du stort så du kan sprida grejerna utan att det blir kaos .kram

Kommentera

