Allmänt

New years eve.

Det vart ett lyckat nyår! Jag var så osäker på om jag skulle festa eller ej. Kände att jag på nått sätt ville ta det lugnt. Men efter lite övertalning från kompisar så bestämde jag mig för att haka på deras planer. Jag började med en otroligt härlig middag hemma hos paret Skeppstedt och Dahlström på söder. Sanna panna hakade på. Vi lagade god mat och spela spel och gjorde oss oerhört snygga! Men vad tiden gick fort! Helt plötsligt var vår taxi hos oss som skulle ta oss till Bromma på nyårs fest. Där mötte vi upp Ida, Kristoffer, Frida, Ragge, Robert m.fl. Röjde hela natten lång! Kom inte hem förens sju på morgonen. Jag mådde lite som jag förtjänade det men de kunde ha varit värre. Kul hade jag! Ska lägga upp lite bilder senare idag! Nu dags för jobb!

Standard

Kommentera

