Training

Helg.

Söndag. Påväg mot gymmet. Igår körde jag dubbelpass. Först 25min core boll och direkt efter körde jag 55min pilates. Träningsvärk idag? JA! Men det är skönt! Då vet jag att jag tog i.

Nu hoppade jag av tåget vid södra för att köra ännu ett pass. 45 min spinn står på schemat. Nu inte ensam för min babe Rebecka ska med. Thank god! Så underbart att hon gick och köpte kort på samma ställe som jag. Vi har nu sagt att alltid på tisdagar så kör vi SH’BAM. Never tried men låter kul! Så hoppas att jag kommer igång med träningen denna gång!

Standard

Kommentera

