A wish., Allmänt, Inspiration., The lists, Training

Vill ha, vill ha, vill ha!

Bara för att man nästan är helt pank nu så finns det otroligt mycket saker jag vill inhandla. Om jag inte överlever utan? Klart jag gör, men man vill ju alltid ha mer. Här är min önkelista för januari.. Detta är saker jag inte har och behöver, men kan även överleva utan.

Jacka eller kappa. Jag vill ha en snygg jacka. Känne rmig som en buffalo i min härligt gröna herr vinterjacka.

Extren hårddisk. Fick min nya fina Mac av mormor, love it! Dock behöver jag ladda över alla gamla bilder någonstanns från min gamla dator. Så en extern hårddisk is in need. KÖPT!

Fodral till min Mac och även till min nya iPhone 4s. Dom är så härligt nya och fina så jag vill skydda dom med hela mitt hjärta. KÖPT!

Tränings kläder och redskap. Ny era, nya tag! Jag behöver utöka träningskläderna lite. Funkar inte med ett sett om jag ska träna flera gånger i veckan. Trekvartsbyxor, linne och shorts. Sen Pilatesboll och hopprep. Så har man ett litet minigym hemma.

Glasögon. Hur svårt är inte det att hitta? Jag är ju nästan blind på ena ögat så känns inte mer en rätt att skaffa glasögon. Så himla jobbigt om man är trött i ögonen eller så. Glasögon är ett måste.

Klocka!! Vill ha en riktigt snygg klassisk klocka. Nästan lite maskulint stor och silvrig. Inget puttinuttigt här inte. Jag ser det som en investering. Michael Kors har sjukligt snygga! KÖPT!

Handväska. En klassisk i äkta läder. Ser det som en investering det med. En sådan man kan ha livet ut. KÖPT!

Svarta spetsiga pump. SÅ SJUKT SNYGGT! Men var hittar jag ett par i min skostorlek? 42, liksom. Utan att det blir tantvarning på dom? Hjälp.

Standard

Kommentera

