Uncategorized

Morsning.

Det va sjukt svårt att ta sig upp i morse.. Ville verkligen inte gå upp. Det som känns skönt är att träningsvärken börjar släppa nu i magen. Thank god! Så nu kan jag köra core boll och pilates på lördag igen. Sweet! Älskar dom passen.

Nu är jag på väg till tandläkaren. Ska laga en tand. Usch. Kommer ju va bedövad i halva ansiktet när jag kommer till jobbet. Hehe! Får väl göra de bästa av situationen.

Lång dag på jobbet och imorgon skippar jag pilates passet på morgonen. Behöver min skönhetssömn!

Ha en bra dag allihopa! Love to you all!

Standard

Kommentera

