Allmänt, Training

Lördag.

Herregud vilken lördag. Känner ett sug efter att gå och ta en öl. Det börjar med att brorsan åker på stryk inatt. Fan vilka idioter. Som tur vad hade han änglavakt och fick bara ytliga skador som en tand gick av och blåmärken och rivsår i ansiktet. Fan vad jag hatar dom småglinen som gick på han!!

Efter lite samtal hit och dit så drog jag till gymmet. Coreboll och pilates. Good workout! Och nu har jag duschat och ätit och är påväg till stan för bio med tjejer plus deras boyfriends.

Det börjar bli jävligt kallt ute. Ryktet går att de nästa vecka ska bli minus 17 ute. VILL INTE DET. Jag som har älskat hur denna vinter har varit än så länge. Men jag håller mina tummar att en varm våg sveper över detta land.

Ha en underbar lördagskväll!!

20120121-190158.jpg

Standard

Kommentera

