Uncategorized

Ut med det gamla och in med de nya.

Har precis beställt en ny parfym från Fragonard.com som ligger i Frankrike. För flera år sedan var jag där med min pappa och bror. Otroligt häftigt att ha varit på ett riktigt parfymeri. Har fortfarande kvar en av parfymerna jag köpte då: Belle de Nuit. Äkta parfym! vilken skillnad det är på sånna saker. I alla fall så har dom en parfym som heter Emilie. Hallå?! Ganska självklart att jag var tvungen att beställa hem den. Går på dryga 400kr med frakt och allt. Dessutom får man med tre gratisprover som man kunde välja själv. Sweet!

Har också beställt hem ett par Sorel vinterstövlar. Om vinter nu kommer på riktigt kan jag lugna ner mig med att vet att jag är varm om fötterna. Dom tål ju trots allt -40. Dessa var dessutom på REA!! Dom kommer också hålla i evigheter, hoppas jag.

Sen har vi tjejer bestämt oss för att ha en klädbytardag. Nästa helg kör vi på lördagen. Tänk vad man kan hitta på istället för att supa. Så dags att börja rensa ut garderoben!

Standard

Kommentera

