Uncategorized

Nya ideér, eller inte.

Just nu går all frititd åt att tänka ut vad jag ska göra om typ 6 månader med mitt liv.

– Var kommer jag att bo?

– Kommer jag vara kvar på jobbet?

– Börja plugga till hösten?

– Fly landet?

Jag är hur less som helst på dessa konstanta tankar. Spelar ingen roll vad jag än gör för att bli av med dom. Jag kollar upp saker. Kollar lägenheter. Kollar jobb utomlands. Kollar upp olika utbildningar. Väger för och nackdelar med alla val. Men hur ska man veta vad man vill göra?

Ska jag ta upp frisöryrket igen? Är jag verkligen så intresserad att jag vill satsa på det igen?

För tillfället är jag oehört intresserad av naturkosmetik och produkter. Sugen på att börja skapa en egen naturlig serie. Kan väl inte vara så svårt?

Finns en utbildning på Axelsons skolan som heter Ekologisk Hudvårdsterpeut. Låter otroligt intressant! Såg precis nu att dom har gratis föredrag om utbildningen imorgon kl. 18.00, I have to be there!

Så nu vet ni alla, att jag sitter fortfarande där jag är. Med samma frågor kring livet. Jag lovar att berätta när jag har bestämt mig.

PEACE & LOVE

Standard

Kommentera

