Allmänt

ÄNTLIGEN!

Nu har jag betalat utbildningen och fått bekräftelsen och en kallese. 5 mars börjar jag på utbildningen! LÄNGTAR!!

Känns lite sjukt och orealistiskt men så himla otroligt skönt. Finns inte ord att beskriva den lättnad jag känner över att göra något vettigt. Jag är på väg åt rätt håll. LOVE!

Nu har jag avnjutit en härlig och hälsosam middag hemma hos mig med finaste Rebecka. Kan man begära ett bättre alla hjärtans dag sällskap? Tror inte det. När maten har smält ska vi mosa ner lite turkisk yogurth med bär och honung. Mumma!

Nu dags för svenska Top Model! LOVE!

Ibland känns livet bara för jävla bra!

Standard

Kommentera

