Allmänt

Sjukling.

Usch. Fy. Sjuk.

Vet inte va det är men har så jäkla ont i huvudet och hela kroppen. Vet inte om jag bara har stressat för mycket. Har inte sovit bra alls på flera nätter nu.

Gick och la mig åtta igår kväll. Helt slut. Somnade på en gång. Jag hatar att inte känna mig som mig själv. Känns som hormonerna hoppar runt som bara den i kroppen. Jävla PMS. Var nära att gråta flera gånger igår på jobbet. Kände mig så liten.

Stannade hemma idag trots kaos på jobbet. Hoppas att de löste sig med vikarier och så. Jag har ytterst lite feber.. inte så lätt att ta tempen med en termometer för utomhusbruk. Haha! Så vet inte riktigt va den är på. Men man känner ju sånt i kroppen. Det krävs en rätt liten kroppstemperatur höjning för att jag ska må skit.

Jag har sjukt ont i magen också. Bläh! Men mestadels huvudet. Ska lägga mig på spikmattan tror jag. Det var länge sen. Försöka koppla av och se om huvudvärken försvinner.

Dags att sluta klaga.

Standard

2 thoughts on “Sjukling.

  1. Bex skriver:

    usch krya på dig!! och som du säger verkar det ju vara en blandning av nån infektion i kroppen, men också kanske lite mycket stress/sömnbrist osv… då kan man ju känna sig helt utslagen.. soffläge, tv-serier och godis är bästa botemedlet I guess!! 😀

Kommentera

