Uncategorized

Sometimes I get a good feeling.

I’m bad. Jag gick ju ut och åt igår med fina Karin och hennes kollegor. Underbart att träffa nytt folk. De var länge sen måste jag säga. Trodde inte att jag var sån som tycker in att träffa nytt folk men I sure do. Haha! I alla fall två öl slank ner och som ni vet hade jag sug efter en cigarett innan och jag kan medela att det blev värre. I ungefär två timmar hade jag en konversation i mitt huvud med mig själv. Ska jag ta en eller ej. sen blev det så att jag bestämde mig för att ta en och ingen mer. Jag har sagt till mig själv att jag får feströka. Jag ångrar inte att jag tog den. Den var så efterlängtad som bara den. Jag njöt. Konstigt. Men sen var jag nöjd och idag är en ny dag och behovet är borta.

Nån sa till mig att för varje cigarett man röker tappar man åtta minuter av sin livslängd. Så nu får jag verkligen skratta för att förlänga livet.

Nu rullar snart pendeln in på centralen. Där vankas lite shopping med Ida och Sanna. Kommer inte ihåg när jag sist var ute och shoppade.. Men fattiga jag ska enbart ha sådant jag är i desperat behov av. Inget unnande för min del.

Ha en härlig lördag! På återseende!

Standard

Kommentera

