Uncategorized

I won’t fall.

20120304-131416.jpg20120304-131422.jpg

Smyckes eftermiddag hos moster står på listan idag. Jag måste säga att hon är grym på att göra smycken! Kul att hon äntligen tar tag i att börja sälja dom. Tänkte ta lite kort och lägga upp här och visa om jag får det för henne så klart!

Va hem en snabbis nyss för att duscha och fixa mig fräsch. Sov över hos paret Andersson/Lemke. Kan inte fatta att dom fick mig att se en skräckfilm igår. Helt sjukt. Jag verkligen hatar att se på skräck och undviker sånt alltid. Oavsett vad. Men jag kollade trailern och den verkade bra och snyggt filmad. The woman in black. Vet inte hur många gånger jag skrek till. Det var faktiskt inte så jätte farligt eller jobbigt. Inte för att jag nu ska börja se på skräckfilm. Dock lite konstig handling. Konstigt slut. Men bra på nått sätt. Så jag det var ju inte direkt aktuellt att åka hem själv klockan halv tolv. Hehe!

20120304-132353.jpg20120304-132916.jpg

Standard

Kommentera

