Allmänt, Ekologisk hudvård.

First day.

Får verkligen kämpa nu för att jag inte ska somna på stört. Intensiv dag men så himla kul och definitivt intressant!

Folk har hört av sig som tusan idag. Kändes nästan som min födelsedag. Folk ville veta hur det hade gått för mig, hur det känns och så vidare. Hihi! Älskar att få lite uppmärksamhet. Visst det har gått en dag, men det känns så rätt på nått ätt. Det är väl tur det när man har spenderat pengar på denna utbildning. Tur att man inte kände tvärt om, typ vad i helvete har jag gett mig in på?

Snurrar runt en massa tankar kring allt jag lärt mig idag. Mycket teori i fysiologi och dermatologi. Vi kommer hinna med lite praktik på varandra innan veckan är slut. Känns som en bra klass dessutom. Bra blandning på åldrar och personligheter. Inte för att jag känner en kotte men det är en bra blanding på energier.

Haft en myskväll hemma för att försöka smälta allt. har pratat med mina vänner och min familj som har tokringt om varandra. Han allt med att se 30 grader i februari på ettan. Samt så klart kolla igenom alla mina favorit bloggar.

Bild: Älskar mina lotus lyktor. Tände en massa ljus och drack gott PUKKA té.

Standard

Kommentera

