Allmänt, Ekologisk hudvård.

Dag fem.

Helt mör i kroppen är jag, fast på ett harmoniskt sätt. Så mycket beröring har man ju aldrig fått i ansiktet. Snacka om att man behöver det. Känns som om man vaknar till liv.

Idag fick vi lära oss första steget i massage. Massage av dekolletage, överarmar, nacke och hals. Så jäkla underbart! Jag fattar inte riktigt att jag håller på att lära mig detta som är helt fantastiskt och jag kommer kunna ge detta vidare till alla som vill. Jag känner mig stolt!

Fick lite feedback idag av Lena. Känns bra! Man är inte helt ute och cyklar i alla fall. Tyvärr var min jobbatkompis sjuk idag. Tycker synd om henne, jag skulle inte vilja missa en enda sekund av detta. Det är så värdefullt! I alla fall fick jag para ihop mig med andra. Så va med fyra olika idag. Otroligt bra att pröva på olika hudar och kroppar. Så att man inte fastnar på en och samma och blir trygg i det istället för i sig själv. Utmanande. Älskar att utmana mig själv, jag mår så mycket bättre efter det. En otrolig dag! Känns jobbigt dock att det bara är två dagar kvar sen börjar jobbet. Bläh! Haha! Vill bara göra detta nu, haha!

Standard

Kommentera

