Allmänt, Ekologisk hudvård.

Dag fyra.

Äntligen blev det dags för praktiskt arbete igår. Vi fick lära oss att att rengöra mun, ögon och dekolletage. Första biten i ansiktsbehandlingen.

Nära och kära, jag behöver folk att öva på.. Har ett svagt minne av att ni anmälde er frivilligt?

Jag vet exakt vad jag behöver jobba med när det gäller detta. Motoriken i vänstra handen är inte den bästa, handmotoriken över huvudtaget! Jag måste få igång mina händer. Jag vet att man spänner sig som bara den, herregud vi har ju precis börjat. Men så länge jag är medveten kan jag förbättra. Det är ju svårt att veta hur de ska vara när man har provat två, tre gånger bara. Hur hårt/löst man ska trycka. Svårt att hitta rätta tekniken. Men jäklar vad jag bli proffs! Mycket, MYCKET att jobba med nu! Tre dagar kvar.

Standard

One thought on “Dag fyra.

Kommentera

