Allmänt, Ekologisk hudvård., Uncategorized

Dag sex.

Nu börjar det kännas och säga stopp för min lilla hjärna. Innan har det ändå varit rätt okej. Jag förstod ju att det skulle bli en massa information på dom här sju dagarna. Jag kan väl säga såhär att jag hade en ganska ofokuserad, trött och jobbig dag för mig själv. Det var inte min dag idag helt enkelt. Kände mig ganska ledsen inombords. Jag måste sänka mina krav. Ibland blir jag bara så arg på mig själv. Bläh.

Idag byggde vi på massagen med ansiktsmassage. Lovely men smått panik över hur jag skulle komma ihåg den. Min härliga kompis var frisk och åter på plats. Så det blev mer övande. Måste säga att vi faktiskt är ett bra team. Vi ligger på samma nivå och vi börjar lära känna varandra lite smått. Vilket gör att man kan säga gör si gör så till varandra.

Det känns som om allt sitter, alltså vilken ordning och vilka rörelser. Det är ju ett steg på vägen, sen ska man bara få in känslan och och rytmen och flowet och hela aha upplevelsen. Men den kommer väl senare I guess.

Shoppade loss som en galning på skolan. Fick tag i det mesta råvarorna jag behöver. Massa örter, oljor, en hydrolat, lera och vitalvaror. Ska bara bestämma mig för vilka eteriska oljor jag ska gå loss på nu i början. Jag kommer ju som sagt behöva öva på folk och då behöver man rätt produkter. Måste dessutom lära känna råvarorna och örterna och oljorna och eteriska oljornas dofter och så vidare och så vidare. You get the picture. Taggad till tusen fortfarande. Vill bara lära mig mera!

Standard

Kommentera

