Allmänt, Ekologisk hudvård.

Dag sju.

Ville faktiskt inte riktigt lämna skolan idag. Tog emot lite att redan efter bara sju dagar blir vi lämnade själva att bara öva och öva på den lilla ansiktsbehandlingen. Man får testa sig fram. Så var beredda på att jag kommer ringa till er snart och då är det bara att lägga sig i mina händer. Ni kommer inte bli besvikna kan jag lova. Jag är ju fortfarande en newbie men jag gör mitt bästa.

Kan inte riktigt förstå att de kan kännas så himla bra och rätt med denna utbildning. Jag är lika peppad om inte mer efter denna vecka. Vilken skillnad från dag ett till dag sju! 

I morgon om jag hinner ska jag blanda ihop rengöringen, peelingen och massageoljan. Så att allt är färdigt. Får se om jag hinner öva på någon redan i morgon..

Standard

Kommentera

