Uncategorized

Back to reality.

Kan man vara mer negativ? Haha. Back to reality. Men helt ärligt känns det så. Jag måste få in allt jag lärt mig i vardagen, inte för att jag tror att det är svårt.

Sitter på pendeln på väg till jobbet. Om jag har längtat dit? Det kan jag inte direkt påstå.. Det ska bli kul att träffa alla, men att jobba med mitt jobb? Njae. Har fått lite distans nu och kunde verkligen släppa allt som har med jobbet att göra. Skönt!

Han inte blanda alla saker igår. Dock städade jag och tvättade. Hade massa energi helt plötsligt! Sen samlade den vid typ åtta och då blev den sängen. Börjar idag klockan kvart över sju. Slutar i alla fall tidigare så jag kan hämta resväskan hemma och flytta över till mormor i tio dar. Lovely! Ska bo där medans hon är bortrest. Så nu blir det nära att komma över och va min försökskanin. Hehe!

Ser ut att bli strålande väder idag. Me like alot!! Hihi! Önskar dig momo en otroligt jäkla härlig och underbar semester! Fira eran födelsedag ordentligt på onsdag!!

Standard

Kommentera

