Uncategorized

I threw a wish in a well.

Såg att min fina underbara vän Anna hade skrivit lite på sin blogg. Hon har vist hemlängtan.. Hur kan man ha det när man bor i ett sådant underbart land som Australien? Haha. Hon har hemlängtan och jag längtar bort liiiiite. Inte lika mycket som förut. Det går som sagt upp och ner. Just nu trivs jag ganska bra här i Stockholm. Kan ha att göra med att jag får i mig en daglig dos av D-vitamin tack vare att solen och våren är här.

Förstå vad lite sol kan göra för ens välmående? Sjukt egentligen. Man går runt och är deprimerad 6 månader om året, så borde det ju inte vara. Hur ska jag kunna lösa denna grej då? Hur ska jag kunna bo utomlands i värmen mellan october-mars? Och sedan vara hemma i Stockholm april-september? Kan någon komma med förslag hur jag kan lösa det? Skulle uppskattas otroligt mycket.

Såg på 30 grader i februari igår. Fick då ett sug efter Thailand. Tänk om man skulle flytta till något tropiskt land och jobba som ekologisk hudvård terapeut? Oj, nu sätter tankeverkstaden igång. Hm. Ska suga på den karamellen.

Började läsa i en bok jag köpte för länge sedan. ”The Power”, uppföljaren till ”The Secret” av Rhonda Byrne. Känner att jag behöver läsa ut den nu. Var så taggad efter första boken och sen hände det något, jag la av. Livet tog stopp. Nej, skoja bara. Ni vet hur det är.. Saker kommer i vägen.

Nu ska jag springa till Medis för att möta Beckie. Hon blir mitt första offer för att öva lilla ansiktsbehandlingen på. Haha! Alla verkar smått rädda på något sätt. Jag skulle bara bli glad! Så jäkla underbart så det inte finns ord att beskriva. Hej då!

Standard

Kommentera

