Uncategorized

I haven’t lost the motivation.

Just haven’t had the time for it. Ingen ursäkt direkt.

Vad hände med träningen egentligen? Jag skulle träna pilates flera gånger i veckan och jag skulle vara på gymmet minst två gånger i alla fall. Men på senaste tiden har det liksom inte blivit av. Tiden flyger iväg på onödiga saker hela tiden. Eller inte onödiga men det har gjort att jag inte haft tid med andra ord.

Det finns inga bortförklaringar alls för det, enbart att jag måste planera in det bättre. För jag vill. Jag kan börja på fredag som tidigast. På fredag efter jobbet blir det träning. Vad det blir vet jag inte men förmodligen inget pass då det inte finns några på fredags kvällar. Men kanske ska man ta och pröva att löpa lite? Nu när jag har slutat röka borde det fungera mycket bättre? Eller?

 

Standard

Kommentera

