Allmänt, Training, Uncategorized

Powerwalk.

20120317-123500.jpg

Drog med mig lilla Frida på en långpromenad runt Södermalm. Synd att det är så himla tråkigt väder bara. En vanlig sketen och grå lördag men vad gör det?Måste i alla fall passa på att träna tillsammans medan vi bor grannar med varandra, eller hur? Så himla väl behövt efter dessa två dagar som har känts som skit. Kanske tar och hoppar in på ett pilates pass om några timmar. Det var ett tag sen sist!

Nu ska jag plugga, behöver repetition av hela kompendiet. Sen ska jag skriva ihop en lite summa summarum om det tänkte jag. Som jag skrev förut ska jag försöka få ner sakerna i mina egna ord.

Så nu dags för duschen och sen plugg. Ha en underbar lördag!

Standard

Kommentera

