Allmänt

Äntligen lördag.

Fri i två dagar. Två dagar jag ska ägna åt mig själv. Bara ta hand om mig själv och göra saker som jag mår bra av. En härlig paus. Har nog inte uppskattat en helg så mycket som denna. Jag skulle aldrig klara av att jobba/plugga 12 dagar i rad. Nu är det ju bara så för mig en gång i månaden. Men tänk dom som har det så jämt? Hur klarar dom sig? Kanske en vanesak? Vad vet jag. Men det jag kan säga är att det uppskattas när det är helg och man är ledig.

Försökte att sova extra länge för att jag kan, tror ni det gick bra? Nej. Gick och la mig tio igår kväll för då var jag trött som bara den. Vaknade klockan åtta pigg som en lärka. Så nu har jag ätit en god och härlig lördags frukost med kaffe, hemmagjord smoothie (moster goda recept!) och ekologisk fullkornsbröd med kalkon på. MUMS!

Standard

Kommentera

