Allmänt, Training

Läsa, läsa och läsa.

Det känns i hela kroppen redan nu efter Pilates passet. Fy vad det kommer kännas i morgon, längtar inte. Nu har jag i alla fall läst igenom hela kompendiet och ja det är inte lite man ska få in. Okej det mesta sitter redan i hjärnan, jag har analyserat och tänkt och förstått. Jag försöker anpassa livsstilen till mig själv, går bra. Dock har jag massor att jobba med hos mig själv. Känslomässigt för det mesta. Är som bekant en enda känslomässig karusell. Måste hitta balansen, förhoppningsvis kommer allt bli bra med alla dessa småsteg.

Det är ju lördag och för dom flesta brukar det betyda fest. För mig blir det att haka på en för-fest utan alkohol. Men med härligt sällskap istället. Dom kommer förmodligen dricka och göra det man gör på för-fester. Haha! Är faktiskt inte sugen alls på att gå ut och klubba. I’ve lost it totally. Men vad gör det? Inte mycket. Så nu dags att klä på sig och fixa lite mat.

Standard

Kommentera

