Uncategorized

Snart är jag hemma.

Ja är på god väg att hitta hem i mig själv. Men det kommer att ta tid. Så medans jag gör set tar jag och laddar upp min energi genom att åka hem till mamma. Imorgon hoppar jag på bussen som tar mig en bra bit uppåt i landet. Mot höga kusten tillsammans med farmor Gagga. You reda right! She is the Gagga lady! Haha! Skönt att slippa vara ensam i 6,5 timme.

Just nu behöver jag en paus från jobbet mer än någonsin. Mycket har hänt och jag är helt slut! Ska bli så himla skönt att komma hem till mamma och hela familjen. Åh vad jag ska krama om alla och bara mysa!! Mina småsyskon är så jäkla goa! Lillasyster har bestämt att jag ska sova i hennes rum, mys!!

Blir aldelles varm i kroppen när jag tänker på att imorgon kväll är jag hemma där!

Standard

Kommentera

