Ekologisk hudvård.

It’s all coming back to me.

Just i denna sekund känner jag mig rätt snurrig och trött. Men på ett bra sätt. Sitter i soffan här hemma och har smällt i mig en chokladkaka. Kan ju också vara så att jag precis gick in i min nedåtfall av sockerkicken. Hehe! Behöver ju inte vara svårare än så.

Andra dagen på utbildningen i andra fasen. Oj, oj och oj. Det känns verkligen som ett uppvaknande. Eller snarare som om allt knyts ihop på något sätt. Det känns som om jag har varit och nosat på allt detta en gång förut med inte begripit mig på det över huvud taget. Men nu med mer kött på benen så fattar jag varför. Nu blev det säkert luddigt för alla. Vet inte riktigt ännu hur jag ska förklara.

Jag känner att nej nu banne mig ska jag ta tag i sakerna. Ingen ide att skjuta fram det. It’s now or never. I know, I can and I will. It’s all coming back to me.

Med det skrivet ska jag traska ner till tvättstugan med en härlig eterisk olja i min hand som sällskap.

Standard

Kommentera

