Books., Inspiration.

Vad har hänt?

Gud vad jag älskar böcker. Trodde aldrig att jag skulle kunna säga så, har alltid hatat att läsa. Men nu helt plötsligt vill jag bara läsa hela tiden nästan. Okej, med måtta. Kunde ta mig ett år innan jag läste ut en normaltjock bok. Jag läste ut Själslig diagnos på ungefär två dagar totalt. Helt sjukt.

Nu har jag börjat på tredje boken från The Secret serien, den som heter The Magic. En bok som handlar om positivt tänkande. En 28 dagars process. Ett kapitel för varje dag. Tycker att det känns otroligt spännande att pröva. Kan bara inte gå fel. Började redan idag. Nu gäller det bara att hålla i det och köra varje dag. Inga problem! Kommer skriva ett inlägg om det efter dessa tjugoåtta dagar. Spännande och se skillnaden.

Här kommer en beskrivning av boken som jag hittade på The Secret´s hemsida:

”One word changes everything.

For more than twenty centuries, words within a sacred text have mystified, confused, and been misunderstood by almost all who read them. Only a very few people through history have realized that the words are a riddle, and that once you solve the riddle – once you uncover the mystery – a new world will appear before your eyes.

In The Magic, Rhonda Byrne reveals this life-changing knowledge to the world. Then, on an incredible 28-day journey, she teaches you how to apply this knowledge in your everyday life.

No matter who you are, no matter where you are, no matter what your current circumstances, The Magic is going to change your entire life!”

 Spännande, eller hur?

Standard

Kommentera

