Uncategorized

Två flugor i en smäll.

Då har man äntligen gjort klart PIM steg 1. Herregud, jag är verkligen expert på att skjuta upp uppgifter tills det blir sista minuten. Vet inte varför jag egentligen gör det. Det stressar bara upp mig och jag tänker ändå på det hela tiden. Men nu är det gjort. Hoppas med hela mitt hjärta att det blir godkänt. Ska vara klart tills i morgon, så ska bara vänta och se.

Examinations uppgiften var att skriva ett faktablad med en massa riktlinjer på hur det skulle se ut. Hela grejen är ju inte själva innehållet utan upplägget. Men jag ville slå två flugor i en smäll och gjorde ett faktablad om varför man ska använda natur kosmetiska produkter. Svårt att få med allt man vill förmedla men i alla fall så blev det en råkopia. Som förhoppningsvis blir godkänd.

Standard

Kommentera

