Uncategorized

Just an ordinary monday evening.

Här sitter jag med en smaskig ansiktsmask av kesella och lite eteriska droppar. Det blev över från när jag gjorde en hel behandling på Sarah idag. Åh, äntligen tog jag tag i kragen och körde loss med en behandling. Dör på mig själv att jag skjutit upp det så länge. Man kände sig lite smått ringrostig, dock ingen söta Sarah märkte av. Bokat in två till denna vecka eventuellt en till. Känns superskönt att ta tag i det nu med tanke på att det faktisk blir elevbehandlingar nästa gång på skolan. SPÄNNANDE! 

Någon annan som är sugen på en behandling? Har en massa tid i helgen!

 

Standard

Kommentera

