Uncategorized

Been a long time since I was hungover.

But it was totally worth it! De känns i fötterna att jag har dansat loss, de känns i ansiktet att jag har skrattat hela kvällen lång. Det känns i hela kroppen att det var en lyckad kväll!

På ett sätt borde jag stannat hemma och vilat rösten, för idag är den i stort sett inte i bruk. Haha! Folk tyckte det va skitkul att jag knappt hade röst igår. Inte jag lika mycket då jag verkligen behövde skrika för att få ut något. Men men.

20120512-114547.jpg

Misstolka inte bilden. Jag är faktiskt inte förtvivlad. Bara lite bakis…

Standard

Kommentera

