Allmänt

Sunday.

20120513-185732.jpg

Superskön dag. Vilken tur att jag skulle se lägenheten idag så att jag kom iväg. Vilket sjukt underbart väder!! Solen värmer verkligen hela kroppen och själen. LOVE!

Har pratat med underbara Anna.
Vad jag saknar henne och vad jag är lite avundsjuk på att hon faktiskt bor i Australien. Men samtidigt känner jag innerst inne och jag vet att jag kommer en vacker dag att åka tillbaka dit. Kanske till och med plugga vidare där? Vet att det finns en massa bra skolor som bland annat har utbildningar i aromaterapi.

Har precis storhandlat. Massa färska kryddor har inhandlats. Det blir Tacos till middag. Mumma kardemumma! Bara jag i min lilla lägenhet. Man behöver inte alltid vara två för att äta Tacos. Lika gott i sin ensamhet. Så nu väntas en mys söndag. Uppdateringar om hur lägenheten var osv. kommer en annan dag.

Trevlig söndagskväll alla!

Standard

Kommentera

