Allmänt

Last Friday.

20120516-173655.jpg

Så hittade jag vinmelbilden från i fredags. Haha! Jag hade kul som sagt och det syns rätt så bra. Glad!

Me and my lovely ladies Frida och Ida. Måste gå ut igen sen när jag är helt hundra. Har varit hemma från jobbet igår och idag för att vila halsen. Börjar sakta men säkert få tillbaka min vanliga röst. Kan säga att min röst blev värre och värre. I måndags på jobbet blev till och med barnen lite rädda. Dom bad mig prata normalt, dom hade lite svårt att förstå att jag hade lite ont i halsen. Hehe! Inte alltid lätt att förstå.

Men på bättringsvägen. Ska inte prata så mycket. Har pluggat och gjort lite nytta i alla fall. Så bara vila och vila.

Standard

Kommentera

