Allmänt, Ekologisk hudvård.

Sunny saturday!

Sitter på tåget mot stan. Dags för första dagen i skolan denna månad. Fem dagar totalt denna omgång. Ska bli så underbart att lära sig ännu mer. Känner mig som en svamp hela tiden. Suger åt mig allt känns det som.

Solen skiner som bara den och jag lyssnar på ljuv musik från Rasmus Seebach i mina lurar. Kan inte bli bättre! Hoppas vädret håller i sig idag så att man kan sätta sig i Vasaparken och äta sin matlåda. Måste ju njuta av min bästa vän solen så mycket som möjligt, eller hur?

Standard

Kommentera

