Allmänt

Tisdag.

Så var denna dag på skolan också avklarad. Jag kan säga att jag är rätt sliten men fylld med glädje! Vill bara fortsätta och fortsätta. Jag verkligen älskar detta! Tre nöjda kunder, trodde ladrig att den sista skulle gå. Fick nästan slita upp henne. Haha!

SItter hemma hos mormor och har precis ätit god mat och jordgubbar. MUMS! Ska iväg och träffa härliga Ida innan jag far hemåt. Som sagt, måste njuta av solen extra mycket nu när jag har spenderat fyra dagar nere i en bunker. Ja vårat klassrum ligger under jorden, men det är mysigt!

Standard

Kommentera

