Allmänt

Getingen har hamnat lite fel.

Åh snälla geting flyg ut någon gång.. Jag typ dör en smula. Jag klarar inte av detta. Stor är den dessutom även fast bilden visar annat. Den måste vara minst 3 cm lång. Är dom så stora? Känns som om det är sjukt ovanligt att dom är så stora.. Åh jag skulle vilja döda den det skulle vara lättast. Smack bara med en tidning. Men jag kan inte det så jag ska försöka locka ut den eller nått. Frågan är hur? Den bara surrar och surrar i hallen.

Standard

Kommentera

